Outros sites Medialivre
Caldeirão da Bolsa

Duas Questôes

Espaço dedicado a todo o tipo de troca de impressões sobre os mercados financeiros e ao que possa condicionar o desempenho dos mesmos.

por DAYTRADER » 5/6/2003 23:25

no post da 1ª jornada (os resultados já sairam) disse que se referia ao fecho de quinta-feira. em relação à segunda jornada as votações acabam às 7.30 de segunda-feira. está tudo nos post. Um abraço.

Registado: 29/11/2002 18:12

Obrigado Cochim (fdm)

por Gpinto » 5/6/2003 23:25

:mrgreen:
Todos os conteúdos deste post, são da minha responsabilidade, e são o meu entendimento do momento dos mercados. A serem tomados como exemplo, é da única responsabilidade de quem os segue.

Um grande abraço e bons n€gócios,

Gpinto

Registado: 16/11/2002 13:32

News

por Cochim » 5/6/2003 23:19

A WALL STREET JOURNAL ONLINE NEWS ROUNDUP

NEW YORK (Dow Jones)--Intel Corp. (INTC) narrowed its revenue forecast for the current second quarter, putting its projected sales at the middle of its previous guidance.

The Santa Clara, Calif., chip maker said it expects revenue in the quarter ending June 28 to be between $6.6 billion and $6.8 billion. It earlier had forecast quarterly revenue to be between $6.4 billion and $7 billion for the seasonally slow quarter.

Intel said its architecture business is performing at the high end of its normal seasonal patterns, while demand for communications products remains soft. It said all other previous forecasts are unchanged. The architecture business includes microprocessors used in PCs that run Microsoft Corp.'s Windows operating system.

The latest announcement was about in line with current Wall Street expectations. Analysts, according to Thomson First Call, expect the company to report sales of $6.65 billion and earnings of 13 cents in the June quarter. That would compare with earnings of nine cents a share and sales of $6.32 billion the previous year.

(END) Dow Jones Newswires

06-05-03 1657ET

até xá
cochim

Registado: 4/11/2002 22:08

Duas Questôes

por Gpinto » 5/6/2003 22:43

:arrow: Daytrader, a 1ª jornada de bolsa termina quando, ou seja, os valores reportam-se ao fecho de que dia? Quando terminam as votações da 2ª jornada?

:arrow: Geral: Alguém me confirma se hoje vai haver, ou houve, algum evento relativamente à Intel?

Obrigado
Todos os conteúdos deste post, são da minha responsabilidade, e são o meu entendimento do momento dos mercados. A serem tomados como exemplo, é da única responsabilidade de quem os segue.

Um grande abraço e bons n€gócios,

Gpinto

Registado: 16/11/2002 13:32

Quem está ligado:
Utilizadores a ver este Fórum: Ferreiratrade, Google Adsense [Bot], Goya777, iniciado1, latbal, m-m, nickforum, PAULOJOAO, peterteam2, Rafael Abreu, Shimazaki_2, silva_39, trend=friend, Xãd, yggy e 188 visitantes